Review: COH2 The Western Front Armies

A trecut ceva vreme de când am click-uit ultima oară Company of Heroes 2. Altfel spus, a trecut ceva vreme de când am jucat un RTS bun. Dacă vă aduceţi aminte, COH2 a primit un frumos 8.5 de la mine şi cioLAN, într-un review împărţit între analiza campaniei solo şi cea a modului multiplayer. Spuneam atunci următoarele, în concluzie: „Punctând bine pe latura single şi excelent în multiplayer, COH2 este cu siguranţă cel mai bun RTS al verii şi, de ce nu, poate chiar al anului. Sper că tehnicităţile complexe ale jocului nu vă îndepărtează de o experienţă online minunată şi mai sper în caracterul captivant al incursiunii mele limitate în anumite particularităţi ale strategiilor player vs. player. Înainte, tovarăşi, pentru Patrie şi o ediţie completă, cu toate DLC-urile incluse!”

Nu-i rău, ţinând cont de faptul că până şi producătorii au realizat valorea şi potenţialul din MP-ul jocului. La drept vorbind, au refuzat să realizeze orice altceva definea seria COH. Astfel, „expansiunea” The Western Front Armies mizează exclusiv pe războiul player vs. player. Mecanicile de joc au rămas în mare parte identice – prin urmare, principiul celor cinci ochi, adică cel al micromanagementului intensiv, se aplică în continuare. Cunoscătorii jocului original ştiu despre ce vorbesc, căci modul multiplayer din COH2 radiază energia cinetică şi violenţa caracteristice războiului real, de parcă fiecare foc de armă sau obuzier are o zvâcnire puternică, dureroasă, distructivă. În mişcare, The Western Front Armies devine poetic, mulţumită nivelului grafic impresionant şi detaliilor prezente pe câmpul de luptă.

Company_of_Heroes_2_The_Western_Front_Armies_Screenshot_01
Are tancuri, aşa că…Roll Out!

Relic a făcut un serviciu istoric jucătorilor, mutând acţiunea de pe frontul estic pe cel vestic, introducând astfel două noi colecţii de efective militare: US Forces şi Oberkommando West – ambele perfect echilibrate în teatrul de război Company of Heroes 2. Unităţile americane şi cele germane completează imaginea unui RTS funcţional şi frumos, însă îi lipseşte un cumul de trăsături bine conturate, ce stabileau în trecut definiţia cuvântului „Expansion”, fie el stand-alone.